What is marketing

The management process through which goods and services move from concept to the customer. It includes the coordination of four elements called the 4 P's of marketing: (1) identification, selection and development of a product, (2) determination of its price, (3) selection of a distribution channel to reach the customer's place, and (4) development and implementation of a promotional strategy. For example, new Apple products are developed to include improved applications and systems, are set at different prices depending on how much capability the customer desires, and are sold in places where other Apple products are sold. In order to promote the device, the ...

 

 

فرایند مدیریت که از طریق آن کالا و خدمات از مفهوم به مشتری حرکت می کند. این شامل هماهنگی چهار عنصر به نام 4 P از بازاریابی: (1) شناخت، انتخاب و توسعه یک محصول، (2) تعیین قیمت آن، (3) انتخاب یک کانال توزیع برای رسیدن به محل مشتری، و (4) توسعه و اجرای یک استراتژی تبلیغاتی. به عنوان مثال، محصولات جدید اپل در حال توسعه که شامل برنامه بهبود یافته و سیستم ها، در قیمت های مختلف مجموعه با توجه به قابلیت چه مقدار خواسته مشتری، و در مکان های که در آن به فروش می رسد دیگر محصولات اپل به فروش می رسد. به منظور ترویج دستگاه، ...

 

 

 

JoomShaper